KADRA

 

mgr Izabela Krzemińska-Woźniak
Dyrektor ds. Pedagogicznych „Maluszkowa”

Studia magisterskie z edukacji wczesnoszkolnej ukończyła w Filii Uniwersytetu Śląskiego w Cieszynie, gdzie prze 11 lat pracowała jako nauczyciel akademicki na kierunku Pedagogika. Stworzyła w 2008 roku Studio Zabawy i Twórczego Rozwoju „To Tu, by móc zrealizować swoje pedagogiczne ideały, marzenia i pasje. Obecnie kieruje Niepublicznym Przedszkolem Twórczym i Centrum Edukacyjnym „To Tu”. Szczęśliwa mama 8-letniej Antoniny, Entuzjastka noszenia dzieci w chuście, wszystkiego, co nowe i innowacyjne w pedagogice i nie tylko. Zawsze uśmiechnięta, otwarta na ludzi i świat. Odważnie zmierza przed siebie, nie ma dla niej rzeczy niemożliwych. Ciągle się coś robi, czegoś uczy i szuka nowych wyzwań. Uwielbia zakupy i remonty :). Motto życiowe: „Nowy dzień-nowe możliwości”! 

IMG_0177mgr Marta Pipień

wychowawca w grupie Maluszkowo

Ukończyła studia pedagogiczne z Pracy Socjalnej i Opiekuńczo-Wychowawczej  na Uniwersytecie Śląskim w Cieszynie. Obecnie kontynuuje swoją edukację na studiach podyplomowych na kierunku pedagogika, o specjalności Zintegrowana Edukacja Wczesnoszkolna i Wychowanie Przedszkolne. W pracy realizuje się poprzez twórczą zabawę z dziećmi. Prywatnie mama zawsze uśmiechniętej Tuśki.

IMG_0202lic. Agnieszka Holeksa

wychowawca w grupie Maluszkowo

Ukończyła kierunek Zintegrowana Edukacja Wczesnoszkolna i Wychowanie Przedszkolne na Uniwersytecie Śląskim w Cieszynie. Z Przedszkolem TO TU związana od 2 lat. Miłośniczka rękodziała – tworzy piękną biżuterię i nie tylko. Wolne chwile poświęca na długie spacery ze swoim psem.

 

mgr Anna Wąsik

Psycholog-konsultant „Maluszkowa”

Absolwentka psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.Psycholog, psychoterapeuta z 11-letnim stażem. Ukończyła Szkołę Psychoterapii Psychodynamicznej oraz Studium Socjoterapii i Psychoterapii Młodzieży Centrum Dydaktyki i Leczenia Psychodynamicznego w Krakowie. Absolwentka szkoły „Zastosowanie podejścia systemowego i ustawień rodziny w psychoterapii” Polskiego Instytutu Ericksonowskiego. Z doświadczenia wie, co to znaczy być mamą. W życiu prywatnym i zawodowym kieruje się zasadą, że wystarczy być „dostatecznie dobrym rodzicem”. W pracy z dziećmi nie stara się zastępować rodziców. W pracy z rodzicami pamięta, że to oni najlepiej znają i najbardziej kochają swoje dzieci, jakkolwiek tą miłość są w stanie wyrazić. Nie doradza, nie podaje przepisów. Swoją rolę rozumie jako asystowanie rodzinie i pokazywanie możliwych rozwiązań. Jej filozofii życia i pracy bliskie jest systemowe rozumienie człowieka.